hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| انتخاب مدیران تحصیل‌کرده جوان در شهرداری فردیس

البرز| انتخاب مدیران تحصیل‌کرده جوان در شهرداری فردیس

شهردار فردیس گفت: مدیریت شهری فردیس از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در احداث پروژه‌های فرهنگی و ورزشی استقبال می‌کند.

 منوچهر غفاری با اشاره به به‌کارگیری نیروها و انتخاب مدیران تحصیل‌کرده جوان در شهرداری فردیس، اظهار کرد: جوانان با استفاده از راهنمایی‌های افراد پیشکسوت، برآیند کاری مثبتی دارند و این مهم در شهرداری فردیس به تحقق رسیده است.

او در ادامه با بیان اینکه جوانان انگیزه و انرژی بیشتری برای کاردارند، عنوان کرد: جوانانی که در حوزه‌های مختلف اداری و اجرایی شهرداری فردیس به‌کارگیری شده‌اند، دارای تحصیلات و علوم به‌روز هستند و این مهم موجب شده تا مدیریت شهری فردیس نسبت به جوان‌گرایی گرایش بیشتری پیدا کند.

شهردار فردیس جوانان را قشری پویا در مباحث پژوهشی و مطالعاتی اعلام کرد و افزود: مدیریت شهری فردیس استفاده از جوانان تحصیل‌کرده و مجرب ساکن در شهر فردیس را در دستور کار خود قرار داده و تاکنون نیز در این راستا اقداماتی انجام داده است.

او همچنین استفاده از متخصصین جوان در احداث پروژه‌های عمرانی و برنامه‌ریزی شهری را ازجمله اقدامات در دستور کار مدیریت شهری فردیس خواند و تأکید کرد: کلنگ احداث ۲ سرای محله در سال جاری در شهر فردیس زده می‌شود و مدیریت شهری فردیس نیز با احداث این دو سرای محله در نظر دارد محلی را برای تبادل افکار و اطلاعات جوانان ایجاد کند.

غفاری با اشاره به کمبود فضاهای فرهنگی و ورزشی در شهر فردیس، تصریح کرد: یکی از رویکردهای مدیریت شهری فردیس افزایش فضاهای فرهنگی و ورزشی در شهر است و در این راستا از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استقبال می‌کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد